top of page
חיפוש

נובופט, מי?

עודכן: 9 ביוני 2021

הכלב מתגרד? לא נראה במיטבו?

אם כלבכם מתגרד למרות שהוא מטופל לפרעושים וקרציות, יתכן והוא רגיש לאחד מהמרכיבים באוכל שלו.

תהליך זיהוי רגישות למזון נעשה על ידי וטרינר. התהליך כולל בלא מעט מהפעמים, אלימינציה של מיני מזונות.


בין הרגישויות למזון מוכרות גם רגישות לדגנים, ורגישות לחלבון שמקורו בסוג מזון מסוים.


נובופט הינו קו מוצרים, אשר תוכנן בקפידה על ידי וטרינר איטלקי ויזם ישראלי בעל חנות ציוד ומזון לחיות מחמד, כך שיתאים לצרכי הכלבים באקלים הישראלי. נוסחת נובופט מיוצרת באנגליה בחברה המתמחה בייצור מזון לכלבים.


מדוע לא שמעתם על נובופט?

מרבית האנשים לא שמעו על המזון, מאחר והוא אינו משווק בצורה אגרסיבית וכמעט ואינו נמכר במחסני המזון המוכרים באינטרנט.

כמוצר בוטיק, נובופט נמכר בשיטת פה לאוזן, ומסתמך על כך שלקוחות מרוצים ממליצים הלאה לחבריהם על המוצר, ואכן השיטה עובדת.

המוצר נמכר במספר קטן של חנויות בארץ, ובמעט אתרי אינטרנט.


אז למה נובופט?

  1. מותאם לצרכי הכלב באקלים הישראלי - נובופט הינו אוכל יבש לכלב שתוכנן במיוחד על ידי וטרינר והותאם לצרכי הכלב באקלים החם בישראל - עוד על כך בסעיף המדבר על אחוז החלבון.

  2. אינו מכיל דגנים - נובופט אינו מכיל דגנים - מה שהופך אותו לאידיאלי עבור כלבים הסובלים מרגישות לדגנים, חלבון חיטה וכו.

  3. מבחר גדול של טעמים ומכיל גם ירקות/שורשים - נובופט מגיע בשילוב מגוון מקורות חלבון מהחי - ברווז, כבש, סלמון, הודו ועוף . בנוסף המזון מכיל רכיבים מן הצומח, כגון בטטה, אספרגוס, חמוציות ועוד - נובופט הינו אוכל מעולה לכלבים בררניים, או כלבים הרגישים לסוג חלבון מסוים.

  4. מיוצר בתהליך היפואלרגני - אומנם לא ברמת היפואלרגני רפואי, אבל נובופט נמצא עובד גם במקרים בהם מזונות היפואלרגנים רפואיים לא עבדו.

  5. מגיע עם אחריות על הטעם - אם הכלב לא אוכל, החזירו וקחו בטעם אחר.

  6. מכיל לפחות 50% בשר (או דג) איכותי, וחומרי גלם איכותיים מאנגליה.

  7. אחוז חלבון מותאם לצרכי הכלב - בניגוד לחברות אחרות שמייצרות בקו מוצרים אחד המיועד לכל העולם, נובופט תוכנן והותאם לצרכי הכלב בארץ. חשוב להבין - אחוזי חלבון גבוהים במיוחד (30% ומעלה) - מכבידים על פעולת הכליות של כלב, ועלולים לפגוע בתפקודי הכליות לאורך זמן. מזונות בעלי אחוז חלבון גבוה במיוחד מתאימים יותר לארצות קרות, או לכלבי עבודה פעילים במיוחד. בשאר הכלבים עודף חלבון, כאמור אינו מועיל, ואף עלול להזיק.

  8. רמת נעכלות - כן, כן - מה שנכנס צריך גם לצאת. מהר מאוד תרגישו בשינוי בכמות הצואה שהכלב שלכם מייצר. שימו לב - ככל שאוכל לכלב איכותי יותר - רמת הנעכלות שלו גבוהה יותר, כך שיותר ממנו נספג בגוף, ופחות יוצא.

  9. והפרווה - טוב את זה תחוו לבד - נובופט הינו אוכל איכותי לכלבים - ומהר מאוד תראו כיצד נראית פרווה בריאה על כלבכם הפרטי.

  10. ומה לגבי מבוגרים ושמנמנים - נובופט לייט ונובופט סניור מתוכננים בדיוק לקהל היעד המבוגר או השמנמן - בגילאים מבוגרים ובעודף משקל יש לשים לב לגמישות המפרקים. במזון נובופט תמצאו גלוקוזאמין, כונדרויטין סולפט ומתיל סולפוניל מתאן לסיוע בתיקון המפרקים והתנועה בכלבים בעלי משקל עודף. במזון לייט של נובופט תוכלו למצוא גם ל-קרניטין המיועד לשמור על משקל מאוזן.

האם נובופט מתאים לגורים?

בהחלט - לנובופט קו מוצרים לכל שלב בחיי הכלב, החל מגורים, דרך בוגרים, כלבים שמנמנים ומבוגרים. מזון הגורים של נובופט מותאם לצרכי הגור - ומסייע בהתפתחותו התקינה - פרטים נוספים במזון לגורים.


רגע, ומה עם בישול ביתי?

שאלה מעולה - בישול ביתי הפך לטרנד בשנים האחרונות. יש לשים לב:

  1. חשוב מאוד להקפיד על איזון הבישול הביתי - עוף מכובס בלבד, דג או בשר אינם מספקים את כל צרכי הכלב.

  2. חשוב לא לתת לכלבכם עצמות. שברי עצמות נוצרים מלעיסת העצם, ונהיות חדות כסכין ועשויות לפגוע בקיבת הכלב ובמעייו.

  3. הכנת מזון ביתי לוקחת זמן - ומאחר ומזון לכלב לא אמור להיות מתובל - זה כבר לא בישול "על הדרך" בזמן שמכינים למשפחה.

  4. שיניים - למזון רטוב יש נטייה גדולה יותר לייצר אבן שן דבר הגורר הוצאות נוספות של כסף, זמן ותהליכים בהרדמה מלאה.


לסיכום

אם יש לכם כלב בררן, כלב רגיש לדגנים, או אלרגי לאוכל מבשר מסויים, אם ניסיתם מזון היפואלרגני לכלבים, ואפילו ניסיתם מזון היפואלרגני רפואי לכלב ללא הצלחה, או אם אתם פשוט רוצים לפנק את הכלב שלכם באוכל איכותי לכלב המותאם לצרכי הכלב באקלים הישראלי, נובופט היא פתרון מושלם עבורכם הכולל אחריות על הטעם - כך שלא תזרקו שק יוקרתי אחרי שקניתם אותו במקרה והכלב שלכם לא אוכל.


נשמע טוב? יש עוד:

- פט דוג הינה חנות רשת באוריינטציה מקומית - מה בדיוק הופך אותה לחנות מקומית?

  • אנו מבצעים משלוח מזון לכלבים בנס ציונה, רחובות ראשון לציון, רמלה והסביבה

  • אנו מתחייבים להגיע אליכם תוך יום עסקים - ובמרבית המקרים המשלוח יהיה מהיום להיום (יש לבדוק עדכונים לגבי זמני משלוחים בדף משלוחים והחזרות)

  • למי שחושש מתשלום באינטרנט, או סתם לא מסתדר עם אתרים, אנו מאפשרים לבצע הזמנה טלפונית, ולשלם בעת קבלת ההזמנה במזומן, באשראי, או בביט - כלומר בדיוק כמו בקניה בחנות מקומית - אתם יכולים לשלם בעת קבלת הסחורה


43 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דגשים לקיץ

הי, הקיץ כבר כאן, וחשוב לנו להזכיר כמה דברים חשובים לגבי ידידנו בעלי הפרווה שמלחיתים על מנת לקרר את עצמם ולא תמיד ביעילות. חשוב לזכור שלבעלי החיים יכולת וויסות חום יעילה פחות משל בני האדם וולהקפיד על

קניה בחנות אונליין

קשה למצוא כיום (במיוחד לאחר תום תקופת הקורונה) מישהו שאינו מודע ליתרונות הרכישה בחנות ברשת על פני הרכישה בחנות פיזית, אמיתית, בקניון או במרכז הקניות הקרוב. אולם, כאשר מדובר על קניית מזון איכותי לבעלי

bottom of page