top of page
חיפוש

קניה בחנות אונליין


קשה למצוא כיום (במיוחד לאחר תום תקופת הקורונה) מישהו שאינו מודע ליתרונות הרכישה בחנות ברשת על פני הרכישה בחנות פיזית, אמיתית, בקניון או במרכז הקניות הקרוב. אולם, כאשר מדובר על קניית מזון איכותי לבעלי חיים, רכישת חטיפים לחיות, ציוד לחיות או משחקים לחיות הבית, לחנות חיות ברשת יש אפילו יותר יתרונות מאשר לכל חנות מקוונת בתחום אחר.


היתרון הראשון - זמינות בכל שעות היממה

בניגוד לחנויות בקניון, חנות חיות אונליין זמינה ונגישה 24 שעות ביממה, כך שאם אתם נזכרים באמצע יום העבודה שלכם (ואפילו באמצע הלילה) ששכחתם לקנות אוכל יבש לכלב או אוכל יבש לחתול, כל מה שעליכם לעשות, הוא להיכנס לאתר החנות, להזמין את המזון הרצוי לכם המתאים לכלב, וזהו. בלי לחכות לשעות הפתיחה הרשמיות המקובלות, בלי לדבר עם אף אחד - רק אתם והמזון, האביזרים והציוד שהזמנתם לבעל (או לבעלי) החיים שלכם.


היתרון השני - טריות = בריאות

אחד מהדברים החשובים ביותר ברכישת אוכל לכלבים או אוכל לחתולים (בדומה מאד למזון שלנו), הוא הטריות שלו. טריות זו עשויה להיות מושפעת מכמה גורמים - הזמן שהוא נמצא במחסן, התנאים בהם הוא מוחזק וכן הלאה. פט דוג אינה מחסן, ולכן אינה מחזיקה מלאי גדול של מזון יבש לכלב או מזון יבש לחתול, ולכן, המזון אינו מספיק להתיישן ולאבד מטריותו ומטעמו המקורי.


היתרון השלישי - אפשרות לקבל ייעוץ בנוגע לבחירת המזון

לכאורה, בעלים של חיות מחמד אמורים להכיר אותה היטב ולדעת אם הכלב שלהם מעדיף מזון לכלב מדגים או מזון לכלב מבשר, אם החתול שלהם מעדיף מזון לחתול מדגים או שבכלל, מזון לחתול מבשר עדיף בעיניו. בפועל, יוצאים בכל שנה לא מעט סוגי מזון רטוב ויבש לכלבים וחתולים, כך, שלעיתים קרובות, יוצא מזון טעים, נעכל או בריא יותר, ואתם עשויים להזדקק לסיוע בבחירה בין סוגי המזון השונים. חנות חיות אונליין מאפשרת לכם קבלת ייעוץ במספר אפיקים שונים, והפניה אליה יכולה להיעשות, כאמור, בכל שעות היממה.


אנחנו, אנשי המקצוע של אתר פט-דוג, לרשותכם בכל שאלה והזמנה, עם הציוד העדכני והאיכותי ביותר והמזון המובחר ביותר, וכמובן - גם עם ניסיון בגידול בעלי חיים וטיפול בהן!


13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דגשים לקיץ

הי, הקיץ כבר כאן, וחשוב לנו להזכיר כמה דברים חשובים לגבי ידידנו בעלי הפרווה שמלחיתים על מנת לקרר את עצמם ולא תמיד ביעילות. חשוב לזכור שלבעלי החיים יכולת וויסות חום יעילה פחות משל בני האדם וולהקפיד על

bottom of page