top of page
חיפוש

מתלבטים לגבי אוכל לחתול?

עודכן: 9 ביוני 2021

אם אתם מגדלים חתול אחד (או יותר) בבית, בטח כבר שמתם לב לכך שיש לא מעט חנויות שמציעות אביזרים לחיות מחמד, כמו גם מזון מובחר. כל המבחר הזה בודאי גורם להתלבטות רבה כאשר אתם מחפשים אוכל יבש לחתול. ההתלבטות היא לא רק בין מזון לחתול מדגים או מזון לחתול מבשר, אלא גם האם לקנות את המזון והאביזרים לחתול בסופר או בחנות בקניון הקרוב, או שאולי גם חנות חיות אונליין יכולה להיות לא פחות טובה ומשתלמת עבורכם? והאם כאשר רוכשים ברשת, המזון מאופסן ומובל בצורה נאותה. ברור שההחלטה אינה קלה, ולכן, החלטנו, אנשי המקצוע של אתר פט-דוג, לעזור לכם בה, ולספק לכם את כל המידע שיסייע לכם בהחלטה חשובה זו.


מה, למעשה, חשוב, כשבוחרים מזון יבש לחתול?

הדבר הראשון החשוב ביותר, הוא, כמובן, שהמזון יתאים לחתול ולגילו. מצבי בריאות ספציפיים מתמשכים דורשים התייחסות וטרינר, ולכן, במקרה כזה, הפתרון הטוב ביותר הוא לקנות את המזון אצלו. אבל, אם החתול שלכם בריא למדי, והוא רק צעיר (או לחילופין, מבוגר), ישנם לא מעט סוגי מזון יבש ורטוב שיהיו בריאים דיים ויתאימו לו. דבר נוסף שחשוב בעת ההחלטה, היא הטעימות של המזון - כלומר, עד כמה הוא טעים ומפתה בעיני החתול. זאת, מאחר, ובניגוד לכלבים (שהם יצורים של הרגלים), חתולים הם בררנים גדולים בכל הנוגע למזונם, ותמיד יהיו עסוקים בחיפוש משהו טעים יותר. את ה"בעיה" הזו ניתן לפתור בקלות על ידי מתן מזון רטוב משלים וריחני במיוחד, או, על ידי ביצוע ניסיונות בכמויות קטנות של מזון, לפני קניית השק הגדול.


למה לקנות אצלנו?

באתר פט-דוג, אנו מחזיקים במספר מצומצם אך איכותי של יצרנים ומוצרים. אנו מקפידים לגוון בסוגי המזון, ותוכלו למצוא אצלנו מזון איכותי, המתאים לכל שלב בהתפתחות החתול, החל משלב הגמילה ועד לשיבה טובה. אנו מחזיקים מזון מגוון לחתול, מזון יבש ומזון רטוב בטעמים שחתולים אוהבים. בנוסף המזון מאופסן בצורה אופטימלית, אנו שומרים על איזור חלוקה מקומי שאינו מתפרס על כל הארץ, מה שמאפשר לנו לבצע את המשלוחים בעצמנו (חנות מקוונת בניחוח מקומי, כבר כתבנו?) ומבטיחים שהמזון לא ישאר זמן רב בחום ברכב.

בנוסף אנו מחזיקים את המוצרים הנלווים, הכוללים: שלל אביזרים לחיות מחמד, חול לחתולים, חטיפים לחיות, מיטות לחיות וגם משחקים לחיות הבית.בכל פעם שאתם זקוקים למשהו אנו פה ונשמח לעמוד לרשותכם גם בייעוץ והכוונה.


6 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

דגשים לקיץ

הי, הקיץ כבר כאן, וחשוב לנו להזכיר כמה דברים חשובים לגבי ידידנו בעלי הפרווה שמלחיתים על מנת לקרר את עצמם ולא תמיד ביעילות. חשוב לזכור שלבעלי החיים יכולת וויסות חום יעילה פחות משל בני האדם וולהקפיד על

bottom of page